Tisdag

Då var tisdagen också snart slut.

Igår så jobbade jag mellan 07.00 - 13.30 , veckan började bra men att sluta relativt tidigt.
På kvällen så var jag nere och styrketränade och tog det lungt här hemma.

Idag så jobbade jag mellan 07.00 - 15.15. Var klar med postrundan redan kl 12.00 men vi skulle ha arbetsplatsträff idag kl 14.15 så för att slå död på tiden där emellan så var vi några stycken som gick ner på Norra Promenaden och åt middag. Väldigt god lax var det:D Nu  under kvällen så har jag varit på idrottsplatsen och tittat på YA-cupen i fotboll. IFK slog Simrishamn med 6-5 efter straffar. Kvartsfinal nästa för IFK.
Och nu ligger jag och tittar på NCIS på Tv.





Detta fina kort fick jag igår av emelie med posten.
Tack för dom fina orden i kortet.
Älskar dig <3

Nu ska jag se klart NCIS och sen försöka sova.

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Emelie

I love you, babe. <3

2010-05-05 @ 04:13:24
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0