Tisdag

Då har man precis kommti hem från jobbet eftersom man har jobbat kväll idag. Har varit mycket lungt på jobbet idag , började halv 11 och då delade jag , christel och Ryttan på 43:a. Blev var 45 min brevbäring , sen efter det skulle vi ha möte mellan 12-15 och sen efter det så har jag jobbat kvällen.
Har även hunnit med att boka tid hos vätrinären till Alfons. Ska på en rutinundersökning med han. Och den tiden blev nästa torsdag.

Igår så jobbade jag som vanligt mellan 07.00-13.00 , övande en ny slinga igår , fattar inte vadför det alltid är jag som ska lära mig en ny slinga. På kvällen var jag en vända ner om hos mamma , skulle egentligen ha styrketränat men orkade inte. Får göra det på torsdag så det blir gjort en gång denna veckan iallafall.

Natten som gick så hade jag en skypedate med emelie <3.
Fattar inte hur mycket man kan sakna en person. Saknar henne jättemycket.




Alfons där han fortfarande inte får ligga.


Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0