Söndag

Ja då var helgen slut och får väl sammanfatta helgen lite eftersom jag inte har uppdaterat sen i torsdes.

I fredes(valborgsmässoafton) så jobbade jag mellan 07.00-13.30. Har varit en bra vecka på jobbet. efter det så körde jag hem , tog det lungt och åt och sen duchade. sen körde jag ner till en jobbekompis på kvällen , spelade spel drack lite öl och hade det trevligt. Stack hem vid 01.00 tiden.

Igår så gjorde jag inte så mycket , gick en runda på förmiddagen och sen tog jag det mest lungt tillsammans med alfons.

Imorse så ringde mobilen kl 09.15 och det var Roland som frågade om jag ville hjälpa han att köra in massa jord till trädgården och eftersom jag inte hade planerat något så körde jag upp där och hjälpte till. Vi jobbade fram till kl halv 2 då Anne-Marie hade gjort en god middag(som vanligt) och efter det så kollade vi på handboll på tv. YIF mot Drott och där vann ju Drott och gick till final , kan ju inte bli bättre , inte enligt mig och Roland iallafall:D
Efter handbollen så satte vi ihop en grill som du hade köpte. Sen bar det av hemmet vid 6 tiden och då duchade jag och sen har det blivit soffan till nu.




Bild bevis på hur hårt vi jobbade!











Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Emelie

You appear just like a dream to me. <3

2010-05-04 @ 02:32:18
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0