Söndag

Ja då sitter man här igen...


Precis kommit hem från Anne-Marie , blev bjuden på middag där ikväll , sen hade jag med mig efterrätt. Goda wienerbröd från fritidsbaren. Vi har kollat på Sverige-Kanada i IS-Hockey VM. Sverige vann med 3-1. Annars idag har jag inte gjort så mycket , var på Idrottsplatsen i eftermiddags och kollade på fotboll.

Sen senast jag uppdaterade så har det väl inte hänt något spännande , i torsdes när det var röd dag så var jag ute och åt på kvällen med pappas syster och pappa.
I fredes så jobbade jag fram till vid 13 tiden , sen styrketränade jag och på kvällen blev det fotboll.
På lördagen hände inget spec , spelade lite poker på kvällen , blev 200kr fattigare.

Och imorgon är det ny jobbevecka. Jobbar kväll på tisdag så det blir sovmorgon på tisdag. Har inget spec planerat för veckan , får se vad som händer och dyker upp.



Skriver mer någongång under veckan..När jag har något roligt att skriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0