Onsdag

Äntligen så sitter jag här igen. Var ju ett tag sen jag uppdaterade bloggen nu. Har tänkt göra det varje kväll men sen har man bara skjutit upp det.

Så vad har hänt sen senast?

I lördes var det crusing och det var väl trevligt men tycker det är lite överrskattat , tycker kanske det bara för det var dåligt väder iår.
På söndagen så tvättaden jag och städade lite här hemma , sen blev det inte mycet mer den dagen.

Måndes så var det dax för jobb igen , jobbade mellan 07.00-13.00 , en bra början på veckan. På kvällen så gick jag hem till Anne-Marie , skulle hämta en jacka som jag glömde där sist. Stannade och drack kaffe och åt glass och så snackade vi en hel del. Var trevligt.



Detta fick jag av en trevlig tant på postrundan i måndes.


Igår tisdes så jobbade jag mellan 07.00-12.30. Efter det så var jag och styrketränade och sen och handlade lite.
På kvällen så skype jag med Emelie. Skype i 1timme och det var trevligt. Älskar dig <3
Sen tittade jag på lite hockey på tv innan jag sommnade på soffan och vaknade imorse när klockan ringde och det var dax för jobbet.
Jobbat nellan 07.00-14.30 idag , varit så jävla tråkigt väder idag. Hoppas våren kommer snart.
Och Ryttan!! Jag lider med dig , hehe..
Ikväll ska jag ut på slingan , laget har träning så jag får köra ut där. Se om man kanske är med och springer lite också. Inte så troligt men man vet aldrig

Imorogn är det röd dag så då är jag ledig , så får man se vad som händer..



Lördag:s godis för Alfons.



Anne-Marie och Emelie.


Ha det bra gott folk och fortsätt läsa bloggen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0