Onsdag

Då var Onsdagen också slut , tycker att dagarna går fort nu men det är kanske bara jag som tycker det.

Igår så jobbade jag som vanligt mellan 07.00 till 14.00 , sen körde hem och laga middag och åt innan jag körde ut på vår träning på slingan. Var 2 spelare och 3 ledare där. Hehe. Efter det så körde jag själv och tränade , blev styrketräning. Sen blev det soffan.

Idag har jag jobbat mellan 07.00 till 14.00 sen körde jag mamma ut till Beddingestrand där hon skulle sova över med jobbet. När jag körde hem så körde jag och köpte en blomma till Ingegärd eftersom jag får låna bilen så ofta av henne. Ikväll så har jag inte gjort så mycket , var uppe hos Anne-marie innan vid 9 tiden och drack en kopp kaffe.

Nu är kl 23 och då brukar jag och Alfons kolla på NCIS men det är tyvörr slut nu och är ersatt av Sex and the City men det är inget för alfons och mig. Så vi får hitta något annat att se istället.


Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0