Onsdag

Då var snart onsdagen slut , har haft en trevlig dag idag.

Jobbade mellan 07.00 till 14.30. Fick köra kommun runda idag på jobbet för folk var sjuk annars hade jag slutat tidigare. Efter jobbet var det menningen att jag , Anne-Marie och Ingegärd skulle köra till Hönan Agda men där var ju stängt så vi fick ändra våra planer. Det blev Ullstorps blommster , Ingelstad kalkon och Bo ohlsson istället.
Handlade inte så mycket utan 2 växter till balkonegn typ. Anne-Marie hade gjort räkmackor som hon hade med sig. Mycket goda. Sen handlade vi med oss lite smått från Ingelstad Kalkon som vi har ätit nu under kvällen hos Ingegärd samtidigt som vi har kollat på Efterlyst.

Har nu även bestämmt datum när vi ska åka över och besöka Emelie.
Det blir 20 september till 4 Oktober. Längtar redan jättemycket.
Vet att jag skrev igår att jag saknade henne mycket och det gör jag fortfarande <3

Kommer lite bilder från dagen:









Nu ska jag och alfons kolla på NCIS , Ha det bra




Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2010-05-20 @ 05:54:02
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0