Fredag

Så vad har hänt sen senast jag uppdaterade??

I onsdes så jobbade jag mellan 07.00-12.30 , efter det så sat vi i Kvantumlaget kvar och fikade lite och snacka. Hade tänkt att styrketräna på kvällen med orkade inte så det blev bara sofffan i onsdeskväll.

Igår så jobbade jag kväll så började inte förren 10.30. När jag var klar med rundan vid halv 3 så hade vi fackmöte på jobbet. Blev en hel del heta diskutioner och man kan ju undra om vissa cycklar runda baklänges?? Men men alla kan ju inte vara lika. När jag kom hem vid 7 tiden kollade jag på handboll och åt kvällsfika. Sen när klockan var 21.00 så gick jag in i sängen och skulle kolla på Gladiatorn på Tv , men vad händer , jo man somnar och sen vaknar jag vid 1 tiden och då står Tv på och datorn är igång precis brevid mig. Men det är typiskt mig att j somnar så :P

Idag har jag jobbat mellan 07.00-12.30 , blev även idag fika efter rundan tillsammans med kvantum laget. Mycket bra lag och har varit skoj att köra där i 2 veckor nu och nästa vecka är det tillbaka till att hoppa runder på jobbet mellan dom olika lagen. Efter jobbet idag så var jag på möte på IFK:s kanslie med klubbchefen. Dom ska göra om lite i orgenisationen och dom undra vad jag kunnde ställa upp med. Sen så körde jag ner och styrketränade , gjorde ju inte det i onsdes så det fick bli idag. Nu har jag varit hemma 1 tim och duchat och ätit. Får se vad som händer ikväll , om det blir någon öl om nu markus kan eller om det istället får bli fotboll om han inte kan.






Fynd på stan :D




Dagen middag




Alfons när han ville mysa igår


Kul att så många läser min blogg nu :D Nu är jag uppe i 10st per/dag.

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill också mysa med alfons.

2010-05-08 @ 06:27:00
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0