Fredag

Då var det helg igen , precis kommit hem från jobbet. Sitter här och håller alfons sällskap för det åskar och han bara springer runder.

Igår så jobbade jag mellan 07.00-15.00 och sen så tvättade jag resetan av dagen typ :P
Planterade även lite blommor på balkongen , tänkte att alfons också kunnde få vara där ute då eftersom det var så fint väder men det är inte så lyckat när jag spiller massa jord och han sen springer i det och sen springer in. men men det gick lätt att dammsuga upp.

Idag så jobbade jag mellan 07.00-15.00 , blev tårta på jobbet idag för där är en som ska gå i pension. Efter jobbet har jag varit nere om på banken , inte kul när bankomatkortet inte funkar.

Fick precis ett trevligt samtal från Göteborg. Laget jag tränar i handboll är inbjudet till Nordiska mästerskapet i handboll nästa säsong. Ett kvitto på att det går bra för laget eftersom det bara är 16 lag från hela Norden(Sverige , Danmark , Norge , Island och Finland) som är inbjudet.

Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt innu. Blir kanske poker ikväll också , imorogn ska jag träffa roland så ska  vi boka biljetterna till när vi ska besöka emelie i USA. <3

På söndag så ska min kusin ha kalas eller kalas och kalas , det blir väl en motionsdag då det alltid är mycket lekar men det gör inget.


Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0