Tisdag

Då var det dax för lite uppdatering igen. Hät kommer en sammanfattning av dom senaste dagarna.

Lördag:
Dagen började istan på förmiddagen med mamma , jag handlade ett par byxor på MQ , sen kollade vi lite på torget på aktionen innan vi åt lunch på Lizettes nya restruang , var god mat till ett hyfsat pris. Efter det så körde jag hem till Alfons , låg på soffan en stund innan jag gjorde mig iordning för kvällen. Var hos Markus , Kristina och Milton. Var mycket god 3 rätters middag och trevligt sällskap.


Söndag:
Var morsdag så var nere hos mamma på eftermiddagen och lagade mat till henne och tog det lungt. På kvällen så hände inte så mycket , hyrde en film som jag såg och sen var det sängen och en ny jobbevecka.


Måndag:
Igår så jobbade jag mellan 07.00-14.30. Har regnat hela dagen på jobbet , så tråkigt. Efter jobbet så körde jag ner på IFK:s kansli och avsade mig lite uppdrag inom klubben. Tyvärr blev det bäst så för alla känns det som , så nu är det bara mitt egna lag som gäller , säsongen som kommer.
Sen skypede jag med emelie när jag kom hem , hon var ledig igår. Var trevligt att skype med henne. Saknar henne jättemycket , längtar till vi ska besöka henne. Sen på kvällen så hade jag bestämt mig för att jag skulle springa på slingan. Jag hatar att springa men chefen på jobbet har utmannat dom som vill att dom som slår han i broloppet får en extra semesterdag , men jag kännde igår att det konmmer jag inte att göra. Sprang 7km och fy fan vad det var jobbigt + att jag har träningsvärk idag. På kvällen blev det inte mycket mer gjort.


Idag:
Dagen började på bästa sätt när jag skulle sätta mig på cycklen och ta fart så missade jag pedalen och vurpade framåt. Så jävla klumpigt men vad ska man göra. Men det var bara att ta sig till jobbet i ösregnet. Jobbat mellan 07.00-14.30. Nu har jag precis ätit middag , blev pannkakor idag. Om en stund ska jag ut till slinga men inte för att springa , är sista träningen med killarna i laget innan uppehållet.


Imorogn så blir det jobb som vanligt och då hoppas jag det blir SOL för jag ska cyckla imorogon , sen ska jag till tandläkaren och så får jag nog ringa doktorn p.g.a min rygg. Men blir kanske bättre över natten , man kan ju alltid hoppas.




                     

                             Saknaden är jättestor , Älskar dig <3



                        

                                               Alfons på språng

 

 

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0