Tisdag

Nu var det nästa 1 vecka sen jag uppdaterade , har inte sutit så mycket vid datan + att det inte har hänt något specilet.

Sen senast jag uppdaterade så var jag hos doktorn på torsdagen , hon hittade inget fel men eftersom jag hade ont i ryggen så skulle hon ordna en remiss till röntgen och den fick jag idag. Ska ditt på torsdag eftermiddag så då får vi se om dom hittar något fel på ryggen. Har även varit på sjukhuset och besökt filip , han har varit inlaggd sen i onsdes nu. Hoppas han snart får komma hem.

I fredes var det student , var hos emelies kusin och sen körde jag emelies föräldrar till en student i Skurup , hämtade dom även på natten. Lördag och söndag har jag inte gjort så mycket.

Igår så startade en ny jobb vecka , började lungt med att sluta redan kl.13.00 och idag blev det ännu bättre när vi slutade halv 1.  Hoppas resten av veckan blir lika lung.







Fick ett amerikanskt mynt av Tajta idag på jobbet som hon hade fått i företagscentret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0