Lördag

Då var det några dagar sen jag uppdaterade.

I torsdes så jobbade jag mellan 07.00 - 13.30 , sen körde jag och handlade lite innan det var dax för säsongsavslutning med handbollen på stranden. Blev grillning och lite beachhandboll. Nu är det uppehåll till slutet av juli.
s
Igår så jobbade jag mellan 07.00 - 13.00 , var ett kanon väder så det var ju tur att jag slapp vara lagledare utan att jag fick gå nere isatn med posten. Rundan avslutades med en mjukglass :)
Efter det så kännde jag mig tvungen att ringa min doktor p.g.a min rygg. Fick en tid nästa veckan som jag ska till simrishamn och doktorn. Sen fick vi se om jag även skulle bli röntgad lägre fram. Inte kul men vad ska man göra.
Sen igår så hände det inte mycket mer spännande , hyrde en film på kvällen typ.

Hittils idag så har jag solat en del på balkongen och även cycklat en runda. Alfons fick chansen att vara på balkongen med mig i det fina vädret men han hoppade över staketet så fick springa och jaga han. Så han fick vara inne efter det.




Alfons i köket när han solar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0