Torsdag

Igår onsdes så jobbade jag mellan 07.00-13.00. Lagom arbetsdag , har varit lite post hela veckan så har kommit hem tidigt varje dag. Sen körde jag hem , satte mig på balkogen och löste kvällsposten medans alfons gick runder på balkongen.
Efter det så körde jag ner och styrketränade , känns så skönt efteråt när man har tränat.
Sen slutade dagen på bästa sätt då jag vann på oddset. 2200kr rikare , inte mycket men vinst är vinst.

Idag har det blivit jobb mellan 07.00-14.30 , hade utvecklingssamtal idag så det är därför som jag slutade lite senare idag. sen körde jag hem och duchade och tog det lungt innan jag körde ner och klippte mig. Under kvällen har jag kollat på handboll på tv. Synd att YIF förlorade ellerINTE :D
Nu blir det en avgjörande semifinal på söndag i Ystad.




Alfons får nog bli en utställnings katt :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

2200 kr inte mycket ? :O



Grattis :D



Kan inte beskriva i ord hur mycket jag saknar er två. <3

2010-04-30 @ 02:53:17
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0