Tisdag

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera men ska försöka uppdatera er lite om vad som har hänt sen senast jag skrev.

I söndes morse körde jag och handlade bullar och sen upp till emelies föräldrar och åt frukost och lämnade bilen som jag hade sen lördagkvällen när jag lämnade dom på PC.
På eftermiddagen så var jag och Alfons på balkongen i det fina vädret och sen var jag nere och stryketränade innan det blev soffan på kvällen.

Igår så jobbade jag kväll på jobbet så på förmiddagen innan jag började så betala räkningarna och sen jobbade jag mellan 10.30-18.45. När jag kom hem så kollade jag på handboll och bara tog det lungt.

Inatt så har jag skypat med Emelie. <3 
Skyped över 2 timmar och det var kul att höra hennes röst och sen henne. Sen fick jag även prata med familjen lite och det var kul fast min engelska inte är den bästa.
Verkar vara en jättetrevlig familj.

Älskar dig Emelie <3

Idag har jag jobbat mellan 07.00 till 12.30. Var mycket lite post idag så var redan klar då , så då var det bara att gå hem.

Ikväll så är det sista handbollsträningen för säsongen och efter träningen så ska jag kolla på YIF-Drott. Ja ni läste rätt , jag ska kolla på YIF!!
Vann två biljetter så då får man gå och titta , markus ska hänga med och kolla.

Ha det bra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0